
Positioneren
Nu we weten waar jouw hart sneller van gaat kloppen, kunnen we gaan onderzoeken hoe we dit gaan positioneren in de markt. Door te kijken naar je doelgroep, concurrenten en trends brengen we in kaart wat jouw merk uniek maakt en definiëren we persona’s. Fictieve personen die symbool staan voor jouw doelgroep. Met deze informatie gaan we naar de tekentafel.

Visualiseren
We creëren een beleving die past bij jouw merk. Die werken we uit tot een visuele identiteit. Maar het gaat verder; het gaat namelijk over álles wat jouw merk tot leven brengt. Dus bijvoorbeeld ook over de manier waarop je communiceert en hoe je website is opgebouwd. Dit alles leggen we vast in een style guide: richtlijnen die ervoor zorgen dat je consequent dezelfde beleving overbrengt.

Realiseren
De passie van je merk is gedefinieerd, gevisualiseerd en je doelgroep is in kaart gebracht. Nu is het tijd om je doelgroep te verrassen met creatieve concepten en onderscheidende communicatiemiddelen, offline en online. Om ze te inspireren en activeren.