Wat we doen

Activatie

De passie van je merk is gedefinieerd, gevisualiseerd en je doelgroep is in kaart gebracht. Nu is het tijd om je doelgroep te verrassen met creatieve concepten en onderscheidende communicatiemiddelen, offline en online.

De passie van je merk is gedefinieerd, gevisualiseerd en je doelgroep in kaart gebracht. Nu is het tijd om je doelgroep te verrassen met creatieve concepten, campagnes en onderscheidende communicatiemiddelen, offline en online. Zo helpen we je met het ontwikkelen van direct mailings, e-mailtemplates, online magazines en social mediacampagnes om daarmee je doelgroep te inspireren en activeren.

Voorbeelden

Jaarverslag.org

Merkidentiteit

Gevellink

Branding, creatie

Dorcas

Direct mailing

DermaClinic

Campagne, huisstijl, activatie

Norschoten

Campagne

01

DIT DOEN WE OOK

Ontdek meer

BeeldBlinkers helpt je om de kern van je merk scherp te krijgen, je diepste drijfveren te onthullen. Waar gaat het nou écht om als je alle randzaken loslaat? Wat is dat ene ideaal waar jij voor wilt gaan? We noemen dit je merkidentiteit. Het bevat de passie, gedrag, waarden en sterke punten van je merk. We onderzoeken je doelgroep, concurrenten, trends, brengen in kaart wat jou uniek maakt en definiëren persona’s. Met deze informatie gaan we naar de tekentafel.

Ontdek meer

BeeldBlinkers creëert een beleving die past bij jouw merk. Die werken we uit tot een visuele identiteit die bestaat uit een huisstijl, logo, kleurenpalet, beeldtaal en een passende tone of voice. Maar het gaat verder; het gaat namelijk over álles wat jouw merk tot leven brengt. Dus bijvoorbeeld ook over de manier waarop je communiceert en je middelen presenteert. We helpen je daarom bij het ontwikkelen van onderscheidende communicatiemiddelen zoals websites, magazines, productverpakkingen, video’s, animaties, infographics en jaarverslagen.

Gerelateerde
blogs

De kracht van magazines

Romy 1,5 min creatie

Wie ben je nou echt?

Wilfred 3 min branding

Jaarverslag

Wilfred 2 min

Logo, huisstijl of visuele identiteit?

Wilfred 2 min branding, creatie